ponedjeljak, 22. ožujka 2010.

Svjetlosna dimenzija, taj čudesni svjetlosni zagrljaj četverodimenzionalne samospoznaje.




Svitalo je na vratima vremena, svitalo je na vratima duše, svitalo je u srcu, svitalo je dimenzijama novim u ljudskome umu. To je bio zov nutrine, zov unutarnjeg sunca koje nas svjetlošću svojom poziva da poslušamo odkucaje našeg unutarnjega sata i zakoračimo u vrijeme prije vremena da prođemo kroz ta tajnovita vrata. Kao vila iz djetinjih priča, čudesna i snena dimenzija nova nam osvijetljava put do željenih daljina. Njena haljina je bijela, satkana od osjetilne pjene i misaonog satena, a u kosi njenoj blješti dijamantni cvijet, cvijet na čijim laticama otkucava naše vrijeme. Mirisi ljepote šire se dimenzijom snova, treptaji dobrote pokreću našu unutarnju uru, pjesak kaplje zrncima toplote dok ona, kao vila iz djetinjih snova, na pegazu bjelom jezdi ka onoj dalekoj, našega rođenja zvijezdi. U nedohvatnim dubinama svijesti, na vratima dimenzije snova, lahor njenog leta miluje nutrinu, spektar novih boja razbija bjelinu, ta tajnovita dimenzija se pretvara u željenu blizinu.

http://vrijeme-dinaja.blogspot.com/2007/06/vrata-vremena.html
http://jutro-poezije.forumotion.com/pjesme-f6/bezvremeno-putovanje-vremenom-by-artemida-t44-30.htm#235

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

naucio puno

Anonimno kaže...

Zahvaljujem se poštovanom Monahu Fotiji iz Kruševac jer mi je pomogao da ponovo ugledam sunce, i da se radujem i smejem i imam snove u budućnost !Bio sam.pod uticajem Crne Vlaške, Magije!Ja sam danas srećan i uspešan čovek. HVALA,je malo reči, čovek je stvarno Svetac!Svi koji imaju slične probleme,i loše im ide u životu samo nek pozovu broj Vebera, ili Wacp:+381611031294.Hvala još jednom njemu i dragom Bogu.

Sata kaže...

Mislila sam da se to meni nikada nece desiti tako nesto, ali desilo se.
Muz me je varao, ja nisam mogla u to da poverujem.Sve dok mi moja prijateljica nije pokazala dokaze.Bila sam ocajna, nisam mogla da podnesem to da on ne bude moj.Tako ocajna, obratila sam se ovoj gospodji i ako sama nikad nisam verovala u to ona mi je pomogla i vratila mi je moga muza. Sada imamo jako skladan brak i imamo decu. Mi smo jedna srecna porodica zahvaljujuci gospodji Renati. Jedno veliko HVALA. I svima bih je preporucila.
Broj +385 92 38 13 830 (viber, whatsapp)

Unknown kaže...

Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
+381 61 10 14 283 VIBER

Unknown kaže...

Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
+381 61 10 14 283 VIBER

Sata kaže...

ZELIM DA SE ZAHVALIM ZENI DAMI I KRALJICI KOJA MI POMOGLA DA RESIM PROBLEM SA PORODICOM IMALI SMO CRNU MAGIJU MA HAOS OD BRAKA SVAKO NA SVOJU STRANU JE ISAO..I KUMA NAM PREPRUCILA GOSPODJU RENATU AKOM JE VAMA POTREBNA IKAKVA POMOC POZOVITE JE NECETE SE POKAJATI...+385/923813830 VIBER WCP